W sezonie 2015/16 gospodarzem weekendu All-Stars będzie
Toronto. Dziś władze ligi zaprezentowały oficjalnie stroje na tą imprezę.
Po raz pierwszy 70-letniej historii NBA na koszulkach
widnieje logo sponsora. Oczywiście nie byle jakiego sponsora. Firma
motoryzacyjna – KIA od kilku lat jest jednym z głównych sponsorów jednego z
najważniejszych wydarzeń w kalendarzu NBA. W przeszłości podczas konkursu
wsadów właśnie samochód marki KIA przeskoczył Blake Griffin, który notabene
również na co dzień reklamuje produkty tego koncernu.
Mimo wszystko obecność logo sponsora na koszulkach jest nie
małym zaskoczeniem dla fanów najlepszej ligi na świecie. Ponieważ wcześniej
przez lata władze NBA skutecznie unikały tego typu reklamy. Jednak całą
sytuację zmieniło przejęcie władzy przez Adama Silvera.
Nowy komisarz otworzył się na nowych inwestorów, po cichu
obiecując im w przyszłości większe eksponowanie swojej marki. Logo NBA widoczne
dotychczas z przodu wszystkich koszulek klubów NBA powędrowało na tył. Zostawiając
miejsce dla ewentualnych sponsorów, którzy mają się oficjalnie pojawić już w
przyszłym sezonie.
Nowy, rewolucyjny plan Silverowi ma pomóc wdrożyć amerykańska
firma – Nike, która od przyszłego sezonu będzie oficjalnym dostawcą odzieży
sportowej dla NBA. Nike schedę przejmie po Adidasie, który w niedalekiej
przeszłości kibiców koszykówki zaskakiwał m.in. kontrowersyjnymi koszulkami z
rękawkami.
Od tego sezonu zmiany nastąpiły także na wszystkich
parkietach klubów NBA. Przy liniach bocznych pojawiły się pierwsze reklamy w
historii ligi. A to dopiero początek rewelacji...
Miejmy nadzieje jednak, że Adam Silver wraz ze swoimi
współpracownikami w porę się opamięta i koszykarzy nie zamieni w żywe słupy
reklamowe, a parkiet wciąż będzie przypominał parkiet, a nie kolorową matę jak
ma to miejsce w innych ligach.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz